Компанія Тойота почала реалізацію спеціальної сервісної кампанії на автомобілях Toyota Highlander

14 травня 2015 ТОВ «Тойота Мотор» приступило до реалізації спеціальної сервісної кампанії з перевірки електронного блоку управління електропідсилювача рульового управління на автомобілях Toyota Highlander.

Програма проведення сервісної кампанії узгоджена з Федеральним агентством з технічного регулювання і метрології (Росстандарт).
Причиною проведення кампанії є те, що на деяких автомобілях Toyota Highlander під час виробництва ЕБУ електропідсилювача рульового управління міг бути пошкоджений резистор на його платі.

При експлуатації автомобіля ушкодження резистора може призвести до збільшення його опору. У такій ситуації ЕБУ може зафіксувати зміну струму в ланцюзі, і на приладовій панелі автомобіля може включитися сигнальна лампа несправності електропідсилювача рульового управління, а система може відключити електропідсилювач рульового управління. У разі відключення електропідсилювача, контроль над рульовим управлінням буде збережений, однак зусилля на кермовому колесі при русі автомобіля на низькій швидкості може зрости.
Під дію спеціальної сервісної кампанії в Росії потрапляє 4278 автомобілів Toyota Highlander, вироблених в період з 15 серпня 2014 по 22 грудня 2014 року.
На всіх автомобілях, що потрапляють під дію даної кампанії, буде проведена перевірка серійного номера ЕБУ електропідсилювача рульового управління і, в разі необхідності, буде виконано заміну ЕБУ.

Всі роботи в рамках даної кампанії будуть безкоштовними для клієнтів. Власники автомобілів, які потрапляють під дію спеціальної сервісної кампанії, запрошуються на проведення робіт до найближчого офіційного дилера або уповноваженому партнеру Тойота в Росії. Рекомендується попередньо узгодити час відвідування з дилером.

Власники Toyota Highlander можуть дізнатися, чи потрапляє їх автомобіль під дію сервісної кампанії, зателефонувавши на гарячу лінію Тойота по телефону 8-800-200-57-75 або звернувшись до будь-якого офіційного дилера або уповноваженому партнеру Тойота в своєму місті. Клієнти також можуть перевірити цю інформацію на нашому сайті.
Будь яка сервісна кампанія є превентивним заходом. Суть сервісної кампанії полягає у запрошенні власників автомобілів певної комплектації і певного року випуску до дилерів Тойота. В рамках проведення сервісних кампаній дилери перевіряють автомобілі на предмет можливих неполадок, ймовірність виникнення яких украй мала. Тойота приділяє особливу увагу якості вироблених автомобілів, а також проводять додаткову науково-дослідну діяльність. Після продажу компанія постійно оцінює, як автомобілі поводяться в період експлуатації. Час від часу можуть виникати ситуації, коли окремі складові або характеристики автомобілів не цілком відповідають встановленим виробником високим стандартам якості. У таких випадках компанія Тойота відкрито оголошує про проведення сервісної кампанії безкоштовно діагностує та ремонтує автомобілі клієнтів.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *